Vaše podněty jsou vítány
Vážíme si vašich návrhů, i díky
nim se může Primagas neustále zdokonalovat a zkvalitňovat své služby.
Proto pokud není vše podle vašich
představ, chcete podat stížnost nebo reklamovat naše služby nebo produkty,
anebo máte návrh na jejich vylepšení, budeme velmi rádi, když se na nás
obrátíte.
Podání
stížnosti na naše služby nebo jejich reklamace
Pokud se domníváte, že jste se setkali
s nevhodným, případně protizákonným jednáním našeho zaměstnance,
obchodního zástupce nebo dodavatele zajišťující dodávky a
rozvoz plynu, máte právo nás na tuto skutečnost upozornit na e-mail primagas@primagas.cz.
Jak má toto upozornění vypadat
Upozornění by mělo být co nejkonkrétnější. Důležité
je přesné popsání místa a času, kdy došlo k jednání nebo chování, jež
je důvodem pro podání upozornění, uvedení případných svědků a další
podrobnosti, které by co nejvíce a nejpřesněji konkretizovaly vzniklou
problémovou situaci.
Pro relevantní vyřízení upozornění je nezbytné, aby
zejména obsahovalo: jméno, příjmení, kontaktní adresu. Vaším podněte se
budeme zabývat a zajistíme prošetření a o výsledku Vás budeme informovat.
Budeme rádi, když se na nás
obrátíte také v případě, že máte návrh na zlepšení našich služeb. Návrhy uvítáme na e-mailové adrese primagas@primagas.cz.